Någon följde med mig...

Igår så blev jag så sjukt sugen på brie ost... ja, en av mina största laster är ost... Mans kulel nog kunna jämföra mig med oscar i räddmingspatrullen. =P
Anyhooow... så jag traskade iväg till ica vid heidenstamstorg, klockan var väl runt halv åtta. KOm dit och handlade och skulle sedan gå hem. När jag kommit halvägs så svänger jag in på en gata, och samtidigt som jag gör det så tyckte jag att jag såg nån, men den försvann in i tomma intet. Sen följde "detta" med mig hela tiden då jag gick på denna väg, ca 800 m, men jag såg "det" bara ibland... varje gång jag blinkade så såg jag "det" i några sekunder i ögonvrån, som att det gick någon precis brevid mig. Först tänkte jag att det var säkert för att jag fått solen i ögonen, men det hade jag inte fått, och det var molnigt.
Det var väl helt enkelt någon som ville gå med mig, vem det var vet jag inte. Men är ju alltid trevligt att få sällskap.




Malle - har varit ganska lugnt på spökfronten ett tag, men nu drar det igång igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0