Mumma....

Har precis ätit lite mat. Blev inga pannkakor, kom på att jag inte köpte nån glass igår, så fick bli pasta med köttfärsås med lite fetaost i...

Mitt A på tangentbordet har blivit totalt förstört, vet inte hur. Bara var så helt plötsligt. Men men, ska jag nog kunna fix till med lite pill. Nu så släppte det. Woohooo.. I have magic fingers.

Ush, sista kvar med städningen, men har i vart fall hunnit med att plocka undan, gå med sopor, gått ut med saker till förrådet, bäddat om sängen, vattna blommor, städat ur ugnen samt städat ur och torkat i kylskåpet.
Så lite duktig har jag ju varit.. =)

Nä.. nu ska jag fixa det sista, sen måste jag hoppa in i duschen och fixa mig inför kvällsjobbet.. Gaaah, känsn som jag har feber så får se hur pigg jag är ikväll.. men ska nog gå bra. Det är ett ganska kort pass som brukar gå bra, och så får man ju höra maaaassa superbra musik.

Hoppas att ni får en underbar lördagskväll om jag inte hinner skriva nått mer... =P




Malle - back to work...

Kommentarer
Postat av: Mia

Det är tråkigt att städa, men så skönt när det är gjort :) Ha en fin söndag!

2008-07-13 @ 13:04:15
URL: http://thelifeofmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0