Morrn Morrn...

Yes då var man uppe då.. eller har varit uppe lite från och till sen klockan 7... Men nu är jag uppe på riktigt. Ska göra mig iordning sen knata till jobbet.
Plåtningen idag blev inställd, eller flyttat till imorgon snarare då modellen har problem med magkatarr. Låter ju inte alls något kul, hoppas att hon blir bättre tills imorgon, vi börjar få lite ont om tid..

Ska fortsätta storstäd och jobba undan en del grejer på jobbet idag, så förhoppningsvis så är allt klart till imorgon. Och på fredag så tror jag att butiken ska få vara stängd. Ska inte till Sthlm och ha möte med huvudkontoret samt en till person för ett av mina hemliga projekt... Weee... Kommer blir SÅ bra. Längtar! Tyvärr så har jag ingen som kan stå i butiken då, men får ha stängt. Sånt är livet.

Nu blir det frukost sen blir det jobbet!

Malle - off to work in a minute...


Kommentarer
Postat av: Peace out

svar: ja verkligen !

2008-07-30 @ 11:28:46
URL: http://ppeaceout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0