Morrn, morrn...

Nu är jag uppe.. Suck vilken natt. Jag har ju bestämt mig för att verkligen vända tillbaka dygnet då jag inte ens blir liiite trött innan halv fyra, fyra. Så jag kan inte somna innan fyra, halv fem hur mycket jag än försöker.
Har varit emot sånna här sömntabletter massor, men hörde att en kompis käkade sånna ibland. Han jobbar precis som jag väldigt konstiga och oregelbundna tider.
Gick till apoteket och köpte några tabletter som skulle vara skonsamma och bra. Tänkte att dom kan jag använda några kvällar nu bara för att man ska kunna somna vid 10-11 och sen så spar man dom ifall man behöve dom igen.

Så skulle ju testa igår.. så efter att jag svarat på era frågor igår så gick jag ut med hunden, kom in, tog tabletterna, borsta tänderna och la mig... Hmm... kände ingenting, gick en och en halv timme, fortfarande inte trött. Doseringen var 2-4 tabletter vid sänggående. Hade tagit två, så tog två till. Kände jag av dom?? Nä... så vid två givk jag upp och satte mig och betade av en massa pappersarbete, och till 4-5 somnade jag... SUCK!
MEn med tanke på att jag är så stressad att jag har en vilopuls på över 90 så kanske det inte biter på mig, eller kanske bara gjorde så jag fick normal puls? =)

Nu är det frulle, sen ska jag duscka och göra en fin sommarpartymake som jag ska visa för er sen steg för steg..

Malle - ja jävlar ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0