Mmm, gott med donken...

Yep, nu har man äntligen fått i sig lite käk. Mycket gott.
Träffade Mr. P på vägen med så blev en liten pratstund, eller en ganska lång pratstund.

Kom hem dukade upp och tog några första tuggor. Sen kommer bossen och spyr i mitt knä.. thank you very much. Han har börjat spy lite då och då, och eftersom han inte tycker om det så kommer han alltid till mig när han ska göra det. Antar att det är för att han äter en massa saker han hittar när han är ute. Och när han är lös ute i knivsta så kan man inte riktigt hålla koll på honom. Dessutom så matades hanju med chips, flintastek och gud vet vad igår.
Så var bara att städa upp och sen fortsätta "njuta" av maten... Men gott var det... =)

  


Nä ska gå och lägga mig framför tvn och vila lite med min lilla sjukling... Hörs senare!

Malle - mätt och belåten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0