Just det...

Äntligen så är den nya designen snart klar... Som jag har väntat... :P Söta Sandra sa att hon ville hjälpa mig för längesen men har inte haft tid att kolla ut bilder, tänka på typsntt osv... Så har dragit ut en massa på tiden, men om nån, några dagar så så är den äntligen klar.. SUPER!!

Jag ber verkligen om ursäkt för att bloggen är så tråkig just nu.. Men blir så tråkigt att blogg när man intehar en kamera heller. Hmm.. ska kolla ut nån snygg, sen gå med hundögonen till pappa och se vad vi kan åstadkomma. Min som jag har ny, den är verkligen på väg att dö. Alla kort blir suddiga, osv... Den är ju å andra sidan nästan 5 år gammal. Förutom det så är den ruggigt bra.

Malle - nån som har några tips??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0