Jag vill utomlands...

Ush, jag sitter här och drömmer mig bort lite. Jag vill utomlands. Synd att det inte blev nått med Mr. B... Hade suttit jäkligt fint. Jag vill bort till värme (som håller sig), sol, bad, god mat, avkoppling, nya intryck osv. Få strosa runt i en främmande stad, eller varför inte by, kolla i de lokala skitaffärerna och bara njuta av att vara.

Men nu blir det ju inte så, i år heller. Varken tid eller pengar finns just nu. Men men, jag ska nog få resa snart ska ni se.. :P Ja har ju mina små projekt på G. Och då ska jag återigen få återvända till mitt paradis. Undra om jag kommer ha samma ångest över att åka hem denna gång. Fast i och för sig så vet jag ju att jag kommer komma tillbaka.

Har ni varit på semester och i sånt fall, vart?
Vilket är ert favoritresmål?




Nu är det inte lång tid tills man får gå hem för dagen, skönt. Då blir det städning och sen slappande. Ska försöka att gå i säng i tid, är trött. Ska INTE vrida om dygnet igen nu när jag ÄNTLIGEN fått de någorlunda tillbakavridet. Nu när man är människa innan ett om dagarna så kan det få vara så..

Malle - jobbar jobbar...

Kommentarer
Postat av: Felicia [ Sötsaken ]

Hejsan, om du har lust så får du jätte gärna rösta på vilken fotoblogg du tycker är bäst i min blogg.



Hälsningar Felicia :)

2008-07-24 @ 16:03:06
URL: http://sotsaken.blogg.se/
Postat av: JONNA

sv; super skänt! :>

haha stackare!

2008-07-24 @ 16:30:15
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Karin

älskar palmer:D

2008-07-24 @ 16:44:41
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0