Jag saknar verkligen doften av salt...

Sitter och kollar runt lite på nätet... Jag hamnde på sidor med bilder från ett av världens vackraste paradis, sthlms skärgård. Och som jag saknar den... Det är helt sjukt. Jag saknar doften av salt, havet, tången, sjögräset. Färsk fisk, sand och allt som hör till... Det går inte att beskriva hur dessa dofter och intryck finns inprintade i hjärnan på mig.

Jag vill dit, NU. På en gång. Jag vill åka runt, från ö till ö, bada, sola, träffa alla sommarglada bruna människor. Se djuren i hagarna njuta av att det är sommar. Känna saltvattnet stänka i ansiktet, äta på nån mysig havsrestaurang, höra måsjävlarna skrika dagarna igenom. Uppleva solen och åskan.

Det är ett paradis, och de som inte får uppleva det, eller som upplever det men tar det för givet... Ja.. I pity you!



Norra stavsudda.. jag har sagt det förr och jag säger det igen. TA MIG DIT NU!!!!

Malle - skärgårdstösen...

Kommentarer
Postat av: Martina

Jo.Hoppas hon tänker i fortsättningen.. .

2008-07-30 @ 12:58:06
URL: http://martinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0