Jag faller för grupptrycket...

Alla skriver ju om att dom har smsat till 118 100 och frågat vem dom är.. och inte kan jag vara sämre..

Så fragan löd; Vem är Malin Nestor?

OMG, jag asgarva lääänge när jag fick svaret... Va fan har dom rökt på? Måste har vart fiiiina grejer me tanke på de svaret jag fick.. =) (Passar på att säga att jag inte tycker om "fiiiina grejer", är jävlgt emot sånt.. ) 

Svar: Vi på 118 100 tror att Malin är en äventyrslysten 22-årig Uppsala-tjej som gillar musik, mode och belgiska ostar. Hennes favoritdjur är get, och hennes hemliga dröm är att få chans att åka jeep genom öknen tillsammans med sultanen av brunei.

ÖÖÖH??
Visst fram till ordet mode stämmer det. Belgiska ostar... njaaa, gärna en god brie. Och vadå get?
Visst skulle de va nice att åka bil genom öknen men inte fan skulle jag vilja göra det med en gammal gubbe med tillhörande harem. Skulle ju självklart välja nån ung hunk, han skulle även han vara stenreik.. =P 

Detta svar kan jag inte riktigt ta, så precis som alla andra så skickar jag igen för att få ett nytt svar...

Fråga: Vem är Malin Nestor?

Svar: Fick inge svar??







Har ni testat? Stämde det?

Malle - testar på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0