Jag är död...

Ush.. kom hem vid strax efter 4, gick o la mig halv 5. Men fick inte sova för Boss ville busa.. lääänge. Och nu så är jag vaken. Jag är död.
Hahah drömde riktigaste grejen, typ att jag var på stan med ett gäng, så blev det lite kaos för att fyrisån höll på att svämma över. Så vi var alla tvungna att hopppa in i ett torn (som var frittfallbyggnaden), och sen så höll dom inte på att få ner oss därifrån. Vi var fast däruppe och när dom försökte rädda oss så höll dom på att ha ner oss, för vi satt uppe på, ute på tornet. Kissie va där med.. Hahaha jag är inte frisk nån stans. Men hon var trevlig.. :P

Ska göra mig i ordningn snabbt sen blir det ner på stan och luncha med Miss. S och Miss. L...så hörs lite senare...

Malle - walking dead....

Kommentarer
Postat av: Linda

Nää tyvärr Uddevalla ligger 9 mil norr om Göteborg vid Vänersborg,Trollhättan=)

VJag skulle verkligen behövt att ngn expert sminkade mig o förklarat hihi=)Hade varit både kul o lärorikt!

2008-07-10 @ 11:29:07
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Gossip & Fashion

hoppas du får en jättebra dag :)

2008-07-10 @ 14:35:44
URL: http://ninablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0