Hörde jag ordet fest?

Yep, igår var det ju fest. Har ju köpt nya skor, och det måste ju skjävklart firas. Speciellt eftersom dom typ är snyggast i världen. Köpte dom av söta Tyra på stajl.nu. Hon är så söt, sätter en massa hjärtan och grejer på paketet. Henne ska jag definitift handla mer av... Ska lägga in bilder på skorna sen.

Men var fest i vart fall, förkartongen var här hemma. Var jag, Miss. S, Mr. E, Mr. O, Mr. T, Mr. A och Mr. P. Trevligt trevligt. Sen kom även Mr. P och söta atlas och festa loss lite. Jag blev ganska så på lyset. Miss. S blev vääldogt på lyset.. :P
Vi var här ett par timmar och sen så bar det av mot BJ, jag tog Taxi med Miss. S, och grabbarna cykla ner. Asså jag höll på att dö av skratt i taxin, Miss. S fylleskrek utav bara sjutton. Tårarna bara rann, stackars taxichaufför. Eller han tyckte också att det var skitkul...

Väl inne på bj blev det fest, massa fest. Va rätt dött med folk dock, och jag fick ta hand om lilla Miss. S =).
Efter ett tag kom även söta Miss. J, nytt litet körsbär. Nä men det var en rolig kväll. Lagom på alla sätt och vis. Roligt sällskap och så vidare. Det får vi göra om =).



Gick hem vid 2, käkade och sov. Och idag mådde jag prima!

Malle - hörde jag skål?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0