Hej hej!

Hej hallå!

Nu är jag hemma... eller kom hem igår kväll, men sov i Knivsta då. Åkte från Norrköping vid halv 9, var hemma i Knivsta kl 10 i 11, med två stop och en liten runda för att lämna en glömd plånbok. Rätt bra kört va??
Mr. J körde in bilen ordetligt... =)

Har vart jätteskönt... Skulle ha mms-bloggat igår med men min mobil dog.. får skicka in de mmsen senare idag när jag kommit hem till laddaren. Men för att berätta va som hände igår så var vi i sörping igen, denna gång på Smultronstället, enligt tradition. För er som inte vet vad Smultronstället är så är det en stor glassbar vid götakanal. Åt en jättegod lakritsmojs.. =P

Sen var det hem en sväng till mormor och morfar igen för att sen på kvällen åka och käka lite pizza med några av våra kusiner. Kul att träffa dom, de gör vi ju så sällan... Men mätt var man. Och efter det var det dags för hemgång.

Har varit å möte nu på morgonen får se hur det går, känns bra, men man vet ju aldrig. Sen så har jag och Miss. S käkat lite lunch, strosat lite på stan och sen så nu sitter jag och jobbar. Har kollat alla mail, betat av lite samtal och så vidare så man släpat efter med lite nu när jag var borta. Sen ska jag hem och fräsha till lägenheten lite och sen blir det jobb på BJ ikväll.. skoj skoj...

Syrran stod för all fotografering helgen, så så fort jag fått bilderna från henne så kommer dom upp på bloggen, så räkna inte med att de kommer snart... =P

Malle - äntligen hemma... borta bra men hemma bäst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0