God morgon...

Yep, nu är jag tillbaka. Jag var inte alls på humör igår. På något sätt alls, låg mest i sängen hela dagen och åt godis. Jag förtjänade det tyckte jag..

Idag så är jag fortfarande lite halvhängig, glad, men halvhängig. Ska gå och köpa en ny cykel idag. Har fått pengar av famor och farfar. Fortfarande sur att dom tog MIN cykel, det var den finaste och bästa cykel som fanns, och jag vill egentligen inte ha en ny. Men jag behöver ju verkligen en cykel så en ny cykel får de blir.
Bossen kommer bli så glad när han äntligen får åka cykelkorg igen... =P

Ska göra mig iordning och sätta lite fart på fläcket nu....

Malle - shoppar i cykeldjungeln...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0