God morgon mina sötnosar!

Morrn morrn!

Visst är jag uppe tidigt? I know, syrran har precis åkt, hon sov här i natt. Vi gjorde inte så mycket förutom att äta lite tacos, följt av glass och vattenmelon. Mumma. Sen blev det tvtittande resten av kvällen. Fanns som vanligt inte mycket att titta på, det var ju trots allt torsdagskväll.

Idag då.. måste storstäda, tvätta och diska här hemma. Sen ska jag storhandla med mamma. Det är så tomt att det ekar i mitt kylskåp. Sen blir det ett möte ikväll, lite MIST Uppsala AB bestyr. Och sist men inte minst... Jobb på BJ ikväll. Jag är helt dööd... men det ska nog gå bra. Får se hur död jag är imorgon. Men har ju hela dagen på mig att vara död, är det fint väder kan man ju vara död utomhus.. =)

Nä om man skulle ta och börja så man hinner snajda till sig ordentligt till mötet och ikväll...

Malle - up and away...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0