Fest med grabbarna grus...

I onsdags så var jag ju ledig på kvällen. Var helt bombsäker på att jag jobbade den onsdagen men Miss. S informerade ju lilla mig om att så inte var fallet. Så då hann jag istället styra upp lite fest med grabbarna. Och det kan ju bara bli bra, det är ett vinnande koncept helt enkelt.
Så jag fixade iordning mig och vid 7 så började folk att droppa in. Först kom Mr. T, min sötnos. Han träffade Bossen för första gången med. Skoj skoj... Bossen var väl dock ganska reserverad. Han ville inte alls lite på Mr. T, han e ju för böveln snällast i världen.
Nummer två var Mr. O, även första gången att träffa Bossen för honom med. Honom gillade Bossen mycket bättre, till Mr. T´s sorg... hahaha... stackarn...

Sen kom Mr. A, Mr. P och.... Hmmm... var nog dom som kom. De hade köpt med sig en massa donken käk så Mr. T och Mr. O blev hungriga så vi drog till donken där jag skulle möta upp ännu en Mr. A. Blev lite käk, ingen Mr. A, men däremot så dök resten av gänget upp. Mr. J, Mr. E, samt tre jättegulliga tjejer från Märsta. Kan bara namnet på en tyvärr, men sköna va dom.

Hem till mig och festen var i full gång. Festade till klockan var runt 11, då var det dags att gå ner på stan och BJ. Men Bossen ville inte alls vara själv, så slutade med att jag fick vara hemma. Egentligen ganska skönt, jag var trött och så är jag tokpank, och om man inte går ut är det ju lättare att hålla i stålarna... =)

Men var en sjukt kul kväll, älskar mina grabbar, dom är bäst. Hoppas att dom har det bra i Kroatien nu.... =)

Slänger in en vimmelbild på mig som är över ett år gammal.... och guuud va liten jag ser ut... =P




Malle - detta gör vi om SNARAST grabbar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0