Bilsemester...

Imorgon bär det av... Till sköna Norping!

Är jag och syster samt hennes kille som ska åka dit några dagar och hälsa på släktingar. Jag känner mig smått nervös, inte för att träffa släkten, utan för att åka bil med lillen. Han tycker inte riktigt om att åka bil, och blir nästan som åksjuk. Så får se hur det går att åka 25 mil med honom. Ska bli mäkta intressant... =P

Förhoppningsvis så sitter han inte och gnäller hela tiden, tänkte nämligen ha honom i buren. När jag brukar åka till knivsta, tar en kvart, så flängr han nämligen fram och tillbaka och ska kolla på ALLT. Alla bilar, folk som går etc, så tror de är därför han mår dåligt. Hmm... Spännande spännande....

Slänger in en portfoliobild som jag hittade när jag rensa datorn i veckan...




Modell: Hanna
Makeup & Hår: Jag
Fotograf: Hmmm... har jag tyärr glömt.. F´låt...

Malle - ska packa det sista....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0