Världens konstigaste dröm...

Kom på att jag hade sjuuukaste drömmen EVER inatt. Den lilla tidne jag hann slumra till mellan host och nysattackerna det vill säga.... =P

Drömde att jag och syrran blivit tillfångatagna av han i Saw, men vi hade tydligen kunnat fly en gång tidigare så vi visste att vi kunde göra det igen. Så vi gick runt där i det lilla sletna rummet, laga mat, kolla på tv och låtsades va rädda varje gång han sa eller gjorde nått. Hela tiden hittade vi bilder på folk (mest min syrras vänner?) som han lyckats döda innan oss. Till sist så gick han i vart fall och la sig (?) så vi kunde fly genom ett fönster, och så började en jäkla jakt. Han hade en massa spanare, och vi fick vänta tills nätterna för att kunna flytta oss osv...

Vet ni vad det roliga är, för det här är skitkul...

Min enda sinnestämning i heela drömmen, var att jag var skitförbannad på syrran. Hon hade glömt sitt bankomatkort i rummet vi var fånga...

Jag brydde mig alltså inte om att han ville döda oss, att han dödat alla andra, eller att vi flydde för vårt liv, jag sprang bara brevid och skrek på henne om hennes jävla kort hela tiden... Tillåt mig att dööö av skratt.

Oh no.. i´m not normal....



Bild: google.se

Back to the sofa...

Malle - ja, jag är ju inte riktigt frisk jag.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0