Upp och hoppa nu...

Morrn Morrn!
Idag är jag pigg och på strålande humör.. ska ta en sväng ner på stan om ett litet tag och uträtta lite ärenden. Skönt att få sånna saker gjorde. Sen ska jag även skaffa lite nödvändigheter till mig. Lite nya ansiktsmasker osv...
Ja, ni får se när jag kommer hem!

Skulle egentligen ha gått iväg på en liten jobbgrej imorse, men det blev flyttat till imorgon k. 9 istället. Fine by me!

Jaja, nu ska jag fixa det sista här hemma innan jag börjar dra mig, hörs om nån timme när jag kommit hem igen!

Malle - fortsätter att bocka av saker på listan...

Kommentarer
Postat av: threse

Skitsnygg blogg!

2008-12-15 @ 11:11:39
URL: http://onlythereseolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0