Tjejkväll med Körsbären...

Hola guapos y guapas!

Jävla internationell jag blev nu då... =P

Har varit ute på en långpromenad, lämnat tillbaka filmerna, varit förbi systemet. Dammsugat, diskat och så håller jag på att tvätta. Nu ska bara jag få en liten uppdatering och sen så ska osten och kexen plockas fram lagom till 19-tiden.
Niiice... ska bli skoj att sitta och snacka en massa skit med tjejerna, sen att man har en massa ost, vindruvor, päron och kex till det är ju verkligen inte helt fel.


Nä nu ska jag gå och slänga i en ny maskin med tvätt, självklart ska jag snajda till mig lite till tonerna av David Guettas - The world is mine (oh yes gott folk, det är MIN låt.. =P)





Hörs lite senare.. bjussar nog på nån dagens.. =)

Malle - finnes förmodligen i duschen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0