Titanic...

Ojoj, den är ju så bra.. en riktig klassiker. Kommer ihåg när jag såg den på bio med Miss. M, sen såg jag den med pappa, och sen på mors dag med mamma, syrran och mormor. Jag älskade verkligen den här filmen när jag va yngre.. Den ultimata kärlekshistorian verkligen.

Gosh, det spökar här just nu.. Bossens leksakslåda har dragits fram, trots att han bara ligger och sover... Tog kort för att kunna visa er, men hittar inte kabeln.. ska visa er så fort jag hittar kabeln..

Ska strax nanna jag, jag gick ju upp sjukt tidigt imorse. Kl. 7 för att vara exakt.. Hörs imorgon, och då ska jag lägga upp en steg för steg sminkning till er alla.. jag vet att jag varit dålig på att ge skönhetstips och sånt men har ju legat sjuk och det har varit mycket att stå i så här med butiken, jul och så vidare... Håll ut jag är snart tillbaka.. =P



Hörs imorgon, sov så gott!

Malle - gråter snart floder... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0