The hills uppdatering...

Har kollat på de senaste avsnittet av The Hills på webben... Ganska händelsefattigt avsnitt om jag får säga det själv. Hoppas på att nästa avsnitt blir lite bättre. Snart är ju säsongen slut, vilket är lite trist d detta är sista säsongen. Eller om de blir en till som är sista.. Hmm.. serien har i vart fall slutat att produceras.

Ikväll är de ju desperate housewife med.. Nice. Ska handla avokado så att jag kan göra guacamoule. Mumma!

Är sååå himla skönt att ligga inne och slappa när det är kallt, regnigt och mörkt ute. Njuter av fulla drag.
Nä nu blir det vänner, cola light och sen ett avsnitt av Top model.. Sen ska jag ta min röv ut på en promenad och sist handla lite.

Hörs lite senare!

Malle - lite besviken på dagens avsnitt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0