Stulet bankkort...

Jaha, blev ju som sagt utgång igår med. Därav den dåliga uppdateringen.

Först så var jag ju ut i knivsta för att fixa en liten sminkning på en tjej som hade ett presentkort. Det gick bra, dom bodde i ett skitfint hus. Riktigt trevliga människor. Stressa tillbaka till tåget och hem. Snajda till mig lite snabbt, dra till Mr. O för lite förkartong.
Där var vi och kolla på vääärldens skummaste film tillsammans med hans rumspolare Mr. P och Mr. P. Hette the devils rejects tror ja.... ojojoj, vrickat!

Vandrade ner till Bj från Flogsta och sen va det party. Träffade på Miss. J efter ett litet tag, hon va lika på lyset som vanligt. Hon lurade i mig mer sprit med, men höll mig relativt lugn. Blev i vart fall en del omgångar på bardisken och diverse podier. Skoj skoj.... Träffade lite gött folk med, och så träffade jag ju världens bästa Mr. S!

Skoj skoj... mindre skoj att mitt bankkort blev snott mitt iallt... tror jag vet när men men.... Shit happends, det spärrades och inget är draget på det!

Nu blir det mat, och sen ska faktiskt denna blogg matas med lite skönhet, idag är en dag då jag har tid och har varit så dålig på det på sistonde, FY PÅ MIG!!!

Malle - dags att käka...

Kommentarer
Postat av: mandy

uch,det är så jobbigt att folk ska sno saker... och ditt bankkort lixom, vad fick de ut av det?:(

2008-12-08 @ 18:20:58
URL: http://mandywuhu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0