Städdag...

Har faktikst varit ganska duktig. Har både dammsugat och tvättat... dock så väntar fortfarande min disk förväntansfull på mig... Jaaaajaaa, jag tar tag i det snart!
Ååh, jag har renbäddat med mina favoritlakan, det är så SJUKT sköna. Jag kommer sova som en klubbad säl ikväll... Sällskap tack!! =P

Jag och Miss. L har bestämt att det är killarnas tur att bjuda tillbaka på tacos och filmkväll... Så nu har Mr. O pressen på sig att fixa till nått bra!

Ja har varit grymt sugen på pizza i flera dagar nu, så funderar på om jag ska ta en promenad bort till svartbäcken och beställa en liten bit... Vore ju grymt skoj. Behöver avverka en del samtal så kan jag göra det på vägen.

Jaja, hörs lite senare!

Malle - time to run..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0