Provsminkning för nytt extrajobb...

Det jag var på i morse var en provsminkning för ett nytt extrajobb.
Jag är inte riktigt säker på att jag vill jobba där då jag redan hade en ganska negativ bild av den kedjan. Men jobb är jobb, och sminka är alltid kul.

Var i vart fall där i morse med Miss. L (efter ganska mycket ändrande hit och dit). Hon var modellen för dagen. Och så här efter så är jag ännu mer osäker. För det första, jag har testat deras produkter för längesen, var inte riktigt nöjd och har därför aldrig använt dom igen. Men efter idag.. Det är ju verkligen kasst. Att det kan sälja så mycket förstår inte jag. Det gick inte att sminka snyggt. Det finns inge som helst struktur i grejerna, inga pigment eller så. Jag gav upp efter 10 min och till slut kunde varken jag eller Miss. L annat än att himla med ögonen med jämna mellanrum och skratta. Egentligen skulle jag vilja gråta men men...

Jag har ALDRIG sminkat så fult som jag gjorde idag, om jag var jag skulle jag ALDRIG anställa en som sminka så, men dom va skitnöjda. Men med deras produkter gick det inte att få det bättre.
Hygienen där var inte heller bra, långt ifrån. De borstarna osv skulle jag aldrig acceptera som kund, oavsett om jag var proffs eller nybörjare. Inte ok någonstans...

Well.. jag måste verkligen tänka på det här. Jag är en sån person som inte kan ljuga och jag kommer inte kunna stå och sälja dessa produkter som att jag tycker dom är bra. Well... time to think...

Jag är allvarligt jävligt upprörd. Är för mig helt obegripligt hur detta märke kan va ett av sveriges största??

Luuugn nu.... =P

Malle - ush och fy... vad är grejen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0