Proppmätt...

Hemma!

Var ute i Knivsta vid ett-tiden. Hann vara ute med Bossen en hel del, till hans förtjusning. Kanske inte lika uppskattat av moi.. =P
Vi gjorde inte så mycket, käkade lite lunch, kollade på Björn Gustavssons DVD och sen så blev det mer ut med hunden. Till sist så tog vi en vända till Restaurang Venedig, riktigt bra ställe. Ser inte mycket ut för världen, men ack så goood mat!
Så nu är jag sjukt proppmätt. Jag spricker snart...

Ska ta och packa upp lite saker och plocka lite här nu, sen ska jag nog passa på att ta en sista sjukkväll framför tvn. Är fortfarande inte frisk, men börjar bli. Imorgon SKA jag va frisk då jag måste röja upp här hemma, lämna paket, sköta mail och telefonsamtal mm mm. Pjuuu...



Malle - donar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0