Plåtningen med Robin - Check...

Sådär nu är jag hemma... Kan väl inte säga äntligen fast jag är supertrött, för vi har haft superkul och vi har fått en jäkla massa bra bilder. Kommer bli riktigt svårt att välja ut de bästa. Men det är ju ändå Jens bekymmer och inte mitt... =P

Jag och Robin möttes vid Åhlens kl. 9 imorse. Okristligt tidigt men gick ganska bra att gå upp. Jens var redan i studion och grejade så vi gick dit och började fixa hår och smink. Efter nån timme så var plåtandet igång, och vi började med kläderna vi fått låna från Gant i Dragarbrunnsgallerian.

Efter det tyckte vi det var dags för lite lunch, så tillbaka med lånekläderna, förbi synsam för att låna ett par coola brillor, till cupido för en god lunch och sen tillbaka till studion för att fixa nästa outfit.

Dessa kläder började vi med att plåta i olika utomhusmiljöer, alla med gammeldags känsla bland de gamla 1800-tals husen vid studion.

Plåtade de kläderna en snabbis i studion och sen var det dags för styling nr 2, en ganska så stark sotadkänsla. Fast inte snyggsotat utan mer trashit, randomsotat. Haha, bra förklaring... =P

Dessa bilder blev mycket mer kaxiga, massa attityd.


Blev som sagt en jäkla massa bra bilder, så finns definitivt bilder som kommer komma väl till användning...

Robin fotade en massa backstage, så ni får helt enkelt kika in på hans blogg för att se hur det såg ut under dagen..
Hans blogg kommer ni till om ni klickar
Här!

Riktigt skoj dag, och vi har en till plåtning som vi kommer att försöka få till så snart som möjligt, den kommer bli GRYM!

Nä ska vila lite nu är ju fortfarande inte frisk så är lite död så här efter en heldag i studion...

Malle - vila sig lite...


Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Har du gjort färganalys?

2008-12-08 @ 15:42:32
URL: http://ninai.blogg.se/
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Nej alltså jag menar bara om du har gjort det nån gång. För vissa modefolk och sminkfolk vet ju inte att alla inte passar i alla färger och nyanser. Jag som är vinter blev sminkad med guld en gång och det var ju inge vidare.

2008-12-08 @ 18:22:49
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0