Plåtning med Stilrobin...

Imorgon så ska jag dra mig upp tidigt för att dra iväg och plåta tillsammans med Mr. J och allas våran Robin Fröström som driver Stilrobin.com.

Kommer att bli superkul... tror verkligen att bilderna kan bli super. Har dock sett på hans blogg att han känner sig lite krasslig, så hoppas att han orkar med morgondagen, annars får vi helt enkelt dela upp det. Han ska ju kunna njuta av det och ha lite kul och inte va sjuk.
Men uppdateringen kommer därför att lysa med sin frånvaro tills jag kommer hem på eftermiddagen, tror inte att jag kommer orka blogga på morgonen då jag jobbar natt idag.
Men den kommer va så lugn, ska fixa backstagebilder åt er med...

Nu ska jag strax börja fixa mig inför jobbet.. har ni tur så orkar jag fixa lite bilder innan jag drar. =P

Malle - plåtningsdags igen... yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0