Oh my gosh...

Fy fasen vad skönt att komma hem!

Vi kan ju börja med att berätta om lunchen som jag var på. Var ju ett litet affärsmöte tillsammans med grudaren och VD`n för Twinkles, alltså tandsmyckes företaget som jag var på kurs på för nån månad sen. De ska utvecka företaget ytterligare (de är i dag i princip ensamma på denna marknad, och levererar smycken och kurser runt om hela världen), se till att framför allt komma ut mer i Skönhetsbraschen. Och det var till det dom ville ha mig.
Så som det ser ut nu, så kommer jag att ha en halvtidsanställning där efter nyår. Ett jobb som jag tror kommer vara riktigt skoj då du pratar och träffar folk från HELA världe, och dessutom får resa rätt mycket min första resa blir i antingen början av Januari, eller i mars.
Jag har ju en del andra jobb som jag sökt, och ett heltidsjobb som jag fått väldigtbra respons på, en chefsposition här i Uppsala för en välkänd klädkedja. Men jag har alltid känt att jag vill jobba halvtid så att jag kan jobba halvtid med mitt. Och det kan jag ju verkligen nu!
Perfekt!

Efter det gick jag en runda på stan i väntan på att få tag på Mr. O. Passade på att köpa nytt minneskort till nya kameran. Det stora var ju slut när jag köpte den s fick bara med basminneskortet. Jag kan alltså, fram tills nu, bara ta 13 kort innan kortet är fullt. Köpte även en Volumaster, äntligen, och lite grejer på apoteket.

Efter ett tag mötte jag i vart fall upp både Mr. O och Mr. T, de skulle handla julklappar i sista stund. Och jag assisterade dom riktigt bra, så de hittade de dom ville ha. Men gud vad killar springer runt på stan som yra höns.. =P
Jag är i vart fall riktigt slut nu, men kan inte vila då jag måste STORSTÄDA här hemma. Fy fan vad det ser ut, vill inte åka hem och lämna lägenheten såhär!



Hörs lite senare, nu ska jag börja fejja här hemma!

Malle - ingen rast och ingen ro...

Kommentarer
Postat av: Malin

Men usch :/ Vad gjorde dem? Nu blir man ju nyfiken :O Kram MAlin

2008-12-23 @ 00:09:13
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0