Massa ny mat i kylskåpet...

Har hunnit vara jäkligt aktiv så här på kvällskvisten.
Har tvättat 3 maskiner tvätt, dammsugat, dammat, våttorkat och handlat. Tänkte att jag skulle skita i cykeln och ta en nice liten promenad till affären, skulle ju ändå inte ha så mycket. Sen stod jag ju där med två sjukt tunga kassar. Fick stanna och vila 5 gånger på vägen. Hade väärldens mjölksyra i armarna när jag kom hem. Hade ju inte mobilen med mig så kunde ju inte ta bussen heller... Haha.
Har dessutom hunnit med en del mail osv...

Har suttit och mysit en liten stund framför tvn. Käkade lite annanas. Mumma!
Ska faktiskt strax sova... Ta på fan! Men gick ju upp sjukt tidigt. Detta behövs för min dygnsrytm. =P

Hörs imorgon loves!

Malle - snart nanna...


Kommentarer
Postat av: PETRA

SV; jasså okej, då förstod jag fel men jag håller utkik =)

2008-12-02 @ 13:53:21
URL: http://pey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0