Hemma igen efter en snabbis på stan...

Sådär, då var man hemma igen efter en snabbis nere på stan. Var ju en fika med Jens på Waynes på schemat. Trevligt trevligt. Blev en till kladdkaka för mig.. =P Den är ju såå god.

Ska ta tag i den hör extensionshistorien nu. Jag blir så jävla less på ett visst företag (censurerar vilket). Asså kan dom sköta nått på rätt sätt nån gång? Måste allt vara så jäkla oseriöst skött? Jag villa reklamera håret och skickade iväg det så att hon skulle skicka det vidare så att vi kunde få nya slingor (med största sannorlikhet i vart fall). Men har inte fått nå svar från henne, och så ringde jag till huvudleverantören. Ja då har hon inte skickat hårhelvetet, så vi kan inte skicka det till reklamation förens hon kommer hem från sin utlandssemester den 6 januari. Hur jävla oseriös kan man va?
Om man är ledig ser man till att någon sköter de som måste skötas medans man är borta hur svårt är det`?
Blir såååå jäkla less på att man alltid måste kolla allt dom gör, annars blir det inte gjort, eller så jävlas dom om gör det helt fel...

Jaja, jag skulle ju bjuda på en dagens.. han bara ta en snabb bild, inte världens bästa men är nått o vart fall... En ganska svart outfit! =)



Malle - sur, grinig och alla andra synonymer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0