God morning sunshines!

Idag mår jag mycket bättre.. Skönt!
Har spenderat morgonen med att betala en MASSA räkningar på företaget, känns ju kanske mindre kul att se alla pengar försvinna så där. Men men nu är dte gjort och jag slipper bry mig till nästa månad.. =P

Idag kommer det bli skitskoj.. blir en repris på förra veckans filmkväll. Så blir ett riktigt härligt gäng här, tacos och massa film. Kan ju inte bli bättre. Och så kommer ju bossens lilla favorittjej hit med.. Får se hur mycket av filmerna som man hör eller om dom faktikst lugnar ner sig någongång. Bessan lugnar nog ner sig, men min hudn finns det ju lixom inge stopp på.. =P

Nu ringde mamma och sa att vi skulle åka med paketen tidigare ön vi tänkt så ska stressa in i duschen, käka lite frulle och fixa den sista fakturan.. hör när jag kommer hem med Miss. L och Bessan... =)

God morgon alla föresten!

Malle - time to stress..... =P

Kommentarer
Postat av: Katya

sv: Hej malin!



på frågestunden skrev du:



"Emelie frågade:



Du skrev engång att om man är brunögd ska man inte ha bruna ögonskuggor, om man är blåögd inte blåa osv, men det finns väl ingen regel på det? Jag använder inte ögonskuggor för att framhäva mina ögon tex.



Svar:



Regel och regel, mitt inlägg handlade mest om vilka färger man ska använda för att framhäva sina ögon, visst kan man avända vilka skuggor man vill. Det finns dessutom (tror jag nämnde det i inlägget med) vissa gröna toner som framhöver vissa gröna ögon osv.. Allt handlar egentligen vad man är bekväm med, men vill man verkligen framhäva sina ögon så hänvisar jag till mitt tidigare inlägg."





Skulle du kunna hitta en länk till det inlägget du pratade om ? kan inte hitta det...





tack! :)<3

2008-12-03 @ 17:07:12
URL: http://katyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0