God morgon...

God morgon!

Ojoj, det är inte ofta det händer att jag är uppe innan åtta men det var jag idag... har hunnit vara hos tandläkaren. Gick bra... Bättre än förväntat. Men vi bestämde i vart fall att mina undre visdomständer ska plockas då de inte längre kan växa, efter att ha kommit upp till hälften så får de inte plats att växa mer. Så lika bra.
Hade ett lite mindre hål i den ena med.

Då så... nu väntar jag bara på remissen från Ackis, ska nämligen sövas när jag drar dom då jag är nästan sjukligt rädd för tandläkare. Blev riktigt illa behandlad av en tandläkare när jag var 6 år, så illa att hon fick sparken kort efter det, hon var dessutom nån chef över distriktet osv... Men, men drar man tänder på små barn utan bedövning och gör det genom att säga att man bara ska skrapa lite på tänderna (alltså ljuger) så får man svårt att tycka om tandläkare efter det.

Nu blir det frukost och så ska jag ta en dusch. Vid 12 ska jag möta upp Mr. J och killen som vi ska ha ett möte med.. Har ni gissat vem det är än?

Så hörs snart.. beroende på hur seg jag är här hemma så blir det antingen före eller efter stan... =P

Bjuder på två nytagna bilder på Boss...





Hörs lite senare!

Malle - time to get freash...

Kommentarer
Postat av: Norrmalm.blogg.se

Snygg blogg :D

2008-12-01 @ 12:55:46
URL: http://norrmalm.blogg.se/
Postat av: nathalie

Han är såå himla lik Nella alltså. Det är galet..

2008-12-12 @ 15:29:06
URL: http://sweetatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0