God färsk pasta, fläskfilé, bacon och parmesan...

Hej nu är jag hemma igen. Tog ett litet tag att komma hem. Men men..
Vi gick till en italiensk restaurang som jag brukar gå till, de har verkligen supergod mat där. Jag tog samma som alltid. En färsk pasta med en gräddsås, fläskfilé, knaperstekt bacon och parmesan. Mumma!

Har fortfarande lite ont i huvudet tyvärr, men är bättre än i morse i vart fall.. Ska sätta mig och söka efter lite bra inspirationsbilder nu till nyårsfrisyrsguiden. Den kommer upp så fort jag hittat bilderna, skrivit lite förklaringar på hur man gör osv... Kankse tar och vilar nån halvtimme med. Men den komemr upp under kvällen i vart fall...

Missa inte det!

Malle - mätt och belåten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0