Det är Bossens dag idag...

Idag så har jag busat och lekt med Bossen heeela dagen. Dels för att han hade så tråkigt när jag låg sjuk så länge, och sen för att jag ska vara borta inatt och större delen av morgondagen. Så så mycket mer bus tror jag inte att han orkar snart... =)

Ska ju jobba ikväll. Skulle ha börjat vid kl. 22, men eftersom flera i distriktet är sjuka så har dom ringt in folk från sthlm som tydligen inte är vuxna nog att stå på separata ställen utan måste stå och hålla varandra i handen. Så jag har blivit flyttad, och börjar tidigare och hamnade på ett mycket lugnare pass utan samma möjlighet att tjäna extra pengar på provision.
Skulle ju ha gått förbi festen med grabbarna ikväll. Men nu hinner jag inte ens förbi nån timme.. SUCK!

Har suttit och pillat lite med Brorsans julklapp en del med, är ju en del att knåpa ihop. Jag gör den nämligen själv. Tyvärr kan jag ju inte säga vad det är.. han kanske läser!



Malle - nu gnäller hunden igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0