Dagens fynd...

Nu är jag mätt och belåten, käkade bulgur med fetaost, keso och tomat. En jäkla blandning, men gott och nyttigt.
Har fotat mina små fynd idag, är nöjd... Är iofs inte värsta grejerna men men.. =P

Köpte ett smyckesetui, jäkla fint om du frågar mig. 299 Kr på Small, min nya favoritaffärer. Gud va mycket roligt dom har där, mest inredningsgrejer dock. Vet att även sisters säljer detta etui...

 


Dock så hänger den inte på min badrumsdörr utan i garderoben... =P



Lite nya masker.. har en till, rikigt bra. Svindyr sak.. men jag brukar använda lite olika med olika ändåmål emellan. Det mår huden bra av!

Malle - nu ska jag åka och hämta mitt kontokort...

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej. Jag har tankt borja studera nasta host och har funderat over makeup artist. Tankte bara fraga, vart studerade du? Och hur latt ar det att fa jobb efterat?

Svara garna i min blogg.

2008-12-15 @ 18:31:35
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0