Barnhemmet...

Sorry för den dåliga uppdateringen, igen. Men stod och städa för fullt här när Mr. T ringd eoch frågade om jag ville ha ett svepskäl till att slippa städa hela kvällen. Och visst villejag det... Så stack en sväng till Flogsta och kollade på filmen Barnhemmet med Mr. O, Mr. T, Mr. A, Mr. P och Miss. C. Riktigt trevligt, dock var väl filmen kanske inte så bra som jag hoppats.

Ska småplocka lite till här hemma och sen så blir det sängen. Imorgon ska jag ju upp tidigt och städa klart, fixa tvätten, hämta paket, packa, fixa det sista med brorsans paket, hjälpa Mr. P med hans paket och sen dra ut till Knivsta på eftermiddagen... Stress! Men sen ser jag fram emot ett par lugna dagar!



Så nu önskar jag er alla en god natt, sov så gott!!

Malle - stress stress, men snart så får jag äntligen nanna...

Kommentarer
Postat av: norea

jag ahr sett barnhemmet, den var verkligen skitobehaglig.. inte läskig utan obehaglig

2008-12-23 @ 18:46:41
URL: http://noreaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0