Yeeeeeelloo...

Nu slutar man snart.. eller snart och snart, men om inte allt för lång stund. Fösökte lägga upp ett inlägg om en låt förut, men gick varken att lägga in youtube-klippet eller lägga in en länk. Skitskumt.. får testa om det funkar på min dator sen när jag kommer hem.
Ush är, faktiskt, sugen på godis. Brukar inte vara det nu för tiden. Men ska nog köpa med mig nån liten godisbit hem. Är lite sugen på Malaco Truly´s (stavning?) lakritsgodis. Mycket gott. Och dessutom lite nyttigare.

Vad har ni gjort idag?
Jobbat, vart i skolan eller kanske gått på stan och shoppat lite?

Jaha, ska städa upp lite här, sen så ska jag börja packa ihop lite smått så att jag kan rusa hem till lilla hunden sen. Min lilla bäbis. Saknar honom mycket nu när han är hemma om dagarna. Min lilla skrootis.
Men han sköter sig superbra! Är så stolt över honom. Han är trots allt hund och ska njuta av att ligga och sova mestadels av dagen.

Plocka undan var det ja....

Malle - it´s a wrap...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0