Working 10 - 14...

Well, det låter ju inte alls lika bra som working nine to five.. Men men. Det funkar =)

Har fått i mig lite mat, var så sjukt hungrig så var tvungen att gå och köpa mat. Passade även på att gå förbi banken eftersom det blivit nått strul. Kunde fixa ett av de två problemen... SKa dit imorgon med, måste ha med mig lite papper och inloggningsdosan. Blir ett jäkla springande där..  =P
Men men skönt att det är fixat....

Om en timme så slutar jag och då ska jag traska hem med tvätten, och ta ut bossen på en liten runda. Sen ska det handlas till kräftkvällen imorgon. Mumma!

Hmm.. måste ringa huvudkontoret och kolla om jag kan hämta beställningen imorgon, dom är ju inte världsbäst på att svara på mail.....

Malle - back to work for another hour...

Kommentarer
Postat av: Micca

Tack så mkt :)

2008-08-26 @ 13:43:09
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0