What tha fuck...?

Ok, jag fattar hela facebookgrejen. Jag är själv fast. Var faktikst fast i över ett år innan det ens blev känt i sverige på grund av Americanska vänner så det är inget jag är emot.
Men måste man adda en massa folk man inte känner??
Är massor av latinamerikanska killar som försöker adda mig för att vi har samma efternamn.
Whats up with that? Vi känner inte varandra, har aldrig setts och kommer inte göra det heller...

Men nu till grejen detta tog ju fan priset... Nån jävla tjomme vägrar ge sig, så nu har han hittt på värsta historien för att försöka övertala mig att vi har setts. Har varit på rhodos, men för 3 jävla år sedan. Och var nykter i princip hela tiden... ????
Jävla redards!

Fuck nu går det inte att lägga upp det jag printscreanat, men kopierar in texten;

"hi malin,:)we had meet in rhodoes.You had drunked so much I think.When I saw your eyes I had shocked.Because you were looking so nice.and I told you you are so beautifull.But you said that no.Than you kissed me.I asked you when will you turn back you said tomorrow morning than you gave me your facebook adress.It was like a dream.You saw you just a few minutes but it was unbleavible."

"ok, i think you got the wrong person.. I havent been to rhodos =)"

"I dont think so:) I m sure you were in rhodos. you dont accept anything already as you werent accept you are so beautifull in rhodos."

Helloooo... är han knäpp i huvet eller? Sånt gör mig så arg, visst jag har varit i rhodos, men han menar ju på att jag varit där nyligen. Och jag VET att jag inte träffade honom för tre år sen heller...

Suck, vad är det för fel på folk?

Malle - irriterad...

Kommentarer
Postat av: tess

ja har säkert raderat min facebook tusen gånger, men på något sätt kommer jag alltid tbax dit endå!

2008-08-27 @ 14:05:11
URL: http://brilliantbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0