Vem försöker jag lura?

Jag gick självklart inte och la mig. Jag sitter framför sex and the city. Blev hungrig och ville duscha så det har jag roat mig med. Ska se detta och sen blir det sängen för mig. Och denna gången ska jag verkligen lägga mig.

Hörde att det skulle bli storm ute inatt. Mys!
Jag vaknar typ alltid när det är så dåligt väder. Ligger man där och myser under täcket och lyssnar när det blåser. Love it...

Haha, måste bara berätta om sjukaste drömmen jag hade inatt. Jag och Mr. R skulle leta efter en skatt. Så vi letade och letade, sen när det gått hur länge som helst och vi fort runt som idioter överallt så kom vi på att vi inte letade efter samma skatt och att vi gått och letat tillsammans i onödan. Mr. R blev skitsur och jag stod bara och garva... Hmm.. hur ska man tolka det?
Ska bli kul och se Mr. R´s reaktion på det... hahah. Nope, jag är inte frisk någonstans.



Så nu mina kära läsare... NU önskar jag er godnatt!

Malle - går och nannar på riktigt!

Kommentarer
Postat av: Natalie

nää jag vet den är fantastisk..! :) lycka till med sovandet haha :P

2008-08-04 @ 23:41:01
URL: http://peace.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Haha ja det gjorde det! Och jag hade precis köpt ett paraply som jag är ruskigt glad över att jag hade då!:P

2008-08-04 @ 23:46:27
URL: http://bbasic.blogg.se/
Postat av: alexandra

ooh vilken fn blogg du har :D

2008-08-05 @ 08:39:47
URL: http://lawinborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0