Up and running...

Oj vad jag är uppe tidigt för att ha jobbat till halv fyra inatt. För nu är det ju inte så att jag nyss gått upp nej nej, jag har varit uppe och hunnit prata i telen med mamma, gått med sopor, dammsugatm våttorkat och städat ur de sista krukorna på balkongen.

Mamma är på väg hit. Hon ville träffa Bossen, och så ska vi storhandla lite mat till mig, sen får vi se vad vi hittar på mer..
Ska bli så skönt att få hem lite mat, har verkligen INGENTING hemma. Och frukost har jag inte kunnat äta på typ en vecka, en middag däremot har jag nog så jag kan skrapa ihop nått av.

Skönt med en ledig dag, gäller att passa på när dom tilldelas en, är ju inte allt för ofta.
Nä ska gå och möta mamma strax, hörs lite senare!



Malle - maaaaat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0