Suck, jag blir så less på folk...

Jag måste bara skriva av mig lite... När jag öppnade mailen idag så hade jag äntligen fått svar från tjejen på Hitta.se, hon hade tydligen vart på semester därav det sena svaret.

Men kan ju ta historien från början... Kom in en tjej här för 2 månader sen kanske, hon var från hitta.se. HOn ville ju då att vi skulle vara med, så hon stod och predikade för hitta.se precis som alla andra säljare. Jag sa, att visst det låter väl intressant, men jag måste fundera på det.
Efter ett par dagar så mailar hon och frågar om jag bestämt mig, och jag svarar att jag vill avvakta till jag pratat med min kollega som då var utomlands, och att när vi bestämt oss och vi vill vara med så skickar jag materialet då.

Vi ville inte vara med, så skickade inget material. Men fick hem en faktura efter ett tag, den sket jag helt enkelt att betala. Men sen så fick jag en påminnelse så då mailade jag henne och sa att vi bestämde ju oss för att inte vara med så jag vill att du makulerar denna faktura.

Men hon menar på att det kan hon inte för att hon har lagt upp tillfällig information i väntan på att vi skall skicka materialet. Något som jag inte bett om eller accepterat. Så jag MÅSTE betala en årsavgift för att vi inte raklamerat infon som finns på deras hemsida inom 8 dagar. Men hallå, jag visste inte ens om att det fanns på hemsidan!!!

Jävla nötter, jag blir så jävla less.... synd för bruttan var riktigt trevlig. Men det förstördes ju när hon inte kan stå för hennes handlingar eller så till att lösa det på ett bra och vettigt sätt....




Blä fr hitta.se.....

Malle - jag blir såååå less....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0