Suck...

Ja alltid är det alltid nått som går emot mig... Är 4 små zigienar (stavning?) killar, typ 15 år som hittat miighär i min butik. Dom tycker tydligen att jag ser bra ut då de cirkulerar runt utanför min butik busvosslar skriker woooow osv... Kul, JÄÄTTEKUL!! NOOOOOOT!
De kommer in här och frågar efter frisören, om de får låna toan osv osv... PAIN!

För det första så är ni typ 15 bast, och sen är ni zigienare. No offence, men ja litar inte riktigt på dom. Inget emot dom i sig men vill inte ha dom runt mig eller min butik. Ush.. känner att detta inlägg blev en aningens rasistiskt, men jag är verkligen inte det.

Anyhooow... Ikväll ska jag träffa min lilla lintott. Världens bästa lintott. Och som jag har längtat efter att få se honom, vi hinner ju aldrig umgås längre. Han är verkligen min bästaste bästaste kompis. Lilla Mr. L... hahah.
Vi ska åka till MAX och köpa lite käk, sen ska vi hem till mig och förhoppningsvis kolla på film, men får se om han kan få tag på nån brännskiva, annars blir de väl vanlig tv... =)

Men först ska ska jag hem och ta tag i en del av städningen. Kan inte bo i den där misären längre.. :P
En timme kvar på jobbet... weee... snart så slutar man. Blir ett till inlägg senare, får se om de blir innan eller eftr att jag träffat lintotten.

Vad har ni gjort idag?

Malle - värjar sig från småpojkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0