Skönhetstips # 7...

Nu kör vi ett till Skönhetstips då..

Skönhetstips # 7; Browmousse

Det finns en produkt som jag skulle vilja slå ett litet slag för.. Vet inte om fler märken har den då jag själv inte använder den, men den finns i vart fall i Mist Stockholms sortiment. Jag tycker dock att det borde finnas hos fler, men har inte hört nått om det... Men men, hur som helst. Denna lilla produkt heter "Browmousse".

Vad är då detta för en liten finurlig produkt?
Jo det är som en mascara kan man väl säga. Den är i en "mascara" - förpackning och man målar på den med en mascaraborst. Den har ingen färg, alltså genomskinlig.
Det finns ju många genomskinliga mascaror, visst gör det det. Men denna produkt har flertalet olika funktioner. Varav en är enligt mig genialisk!

För det första så kan man använda den för att få ögonbryn att hålla sig på plats. Man använder bara borsten och strycker på den. Det blir ungefär som att använda spray på ögonbrynen.
Sen kan man även använda den över sin vanliga mascara för att göra det vattenfast (om detta funkar med alla eller endast med denna vet jag ej).
Men den absolut bästa funktionen är att den kan få "problembryn" att reparera sig.
Om man plockar ögonbrynen fel (mer om detta i ett annat inlägg) så kan stråna börja växa fel, vill man då få stråna att växa rätt igen så kan man använda denna produkt 1 gång om dagen i 3 månader så är problemet löst!
Skulle det även vara så att man plockat för mycket och håret inte rikigt vill växa ut igen, så gynnar browmoussen produktionen av nya hår, vilket i många fall har gjort att håret börjat växa igen. Samma sak där, en lätt behandling 1 gång om dagen i 3 månader.



Bild: Kicks.se

Har man problem med sina ögonbryn så kan jag verkligen rekomendera denna produkt. Kostar 140 Kr hos Mist, kan tänka mig att det ligger i den prisnivån även hos andra.
Har själv varit med och behandlat kunder med problem, och det har verkligen hjälp!

Malle - behöver själv klippa sina bryn... hm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0