Shine on...

Ush va jag kom upp sent idag, även om jag inte gick upp nu utan för en halvtimme sen.
Ska käka lite frulle och fixa iordning mig, sen blir det ner på stan för att hämta upp ett paket, gå till banken och telenor. Ska nog köpa på mig en liten lunch med, en cupidosallad maybe.

Jobbar mellan 14.30 - 19.00 idag. Har inte bestämt mig om jag ska ta med mig datorn än eller inte. Vet inte om jag pallar att släpa på den fram och tillbaka... hm...

Såg att min mobilbloggning från igår eftermiddag kom upp nu under natten. Bra det då i alla fall.
Vet att jag sa att ni skulle få ett skönhetsips igår, men jag orkade inte, så det kommer antingen i eftermiddag eller ikväll...
Malle - frukosttime...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0