Så jävla förbannad...

Suck.. blir så less på olika företag... Oavsett hur stort mitt företag kommer att bli, så ska jag aldrigblir dryg otrevlig eller otillgänglig! ALDRIG!

Har försökt få tag på Telenor hela dagen då jag vill avsluta mitt abonnemang där då mitt har gått ut och jag startat ett nytt företagsabonemang hos 3. Som förövrigt har funkat jättebra, de är trevliga osv. Inga problem alls...

Anledningen till att jag vill avsluta abonnemanget är för att de bluffar så mycket med deras fakturor. Oavsett om jag ringr mycket eller lite så slutar mina fakturor på ca 600-1000 Kr/mån. Även de månader då jag knappt använt den och använt mig 3mobil. Flera av mina kompisar har märkt samma sak, och det är inget jag tänker gå med på eller stödja.

Har ringt två stycken säljare från dom (båda har ringt vardagskvällar efter kl. 21) och frågat om jag vill förlänga mitt abonemang nu när det går ut. Och båda gångerna har jag sagt nej.

Första satkärringen halvskriker tillbara, JAHA; varför inte då, är det en ny mobil du vill ha ut eller vad är det?
Mitt svar, surt som fan: Nej, jag tycker helt enkelt inte att ni är ett seriöst företag över huvudtaget och jag har inte lust att binda mig vid att betala era bluffakturor X antal månader till.
Satkärringen slänger på luren....

Trevlig mot kunder kanske?? Serviceminded?? Nähä?? Inte det...??

Andra gången svarar jag igen nej, jag känenr inte att jag vill förnya abonemanget hos er...
KLICK!!
Satkärring nummer två lägger på luren... Vilket trevligt företag det där TELENOR är... VERKLIGEN!

Så har idag, skulle egentligen ta tag i det för längesen men både glömt, haft för mycket att göra och inte orkat. Men idag tänkte jag att jag skulle ring och säga upp det ordentligt samt be dom sätta mitt nr i karantän för att det skall flyttas över till 3. Har nog suttit i telefonkö i säker 3 timmar, har inte kommit fram. Blir typ bortkopplad eller får inget svar när man väl stått i den där förbannade kön och kommit fram. Sen så försökte jag med deras värdelösa chatt på hemsidan men där kom jag inte helelr fram. JAG VILL HA EN JÄVLA MAIL SOM JAG KAN MAILA TILL.
När chatten inte funka så bad dom mig maila till mailen som fanns på deras kontaktsida. Men det finns ingen mail!!!!!
Jag blir galen, när jag får tag på nån idiotjävel på det där muppföretaget då jävlar.

Är man inte trevlig mot mig, är jag inte trevlig tillbaka!!

Malle - tar tre djupa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0