Rent, rent...

Yes nu har jag hunnit städa upp lite i butiken, tvättat penslar osv. Skönt att ha det gjort.

Ser att det är en hel del nya läsare här... Välkommna hit!

Jag är hungrig som en gnu... Jag vill ha mat. Ska nog gå och köpa mig nått gott... Får se vad det blir.

Har haft en stor fight med våran skrivare här på jobbet. Fy satan, pappret fastna bara hela tiden. Bytte papper, tunnare, och tjockare men funkade inte. Den har aldrig hållt på så förut. Men efter en helvtimme och ett rejält psykbryt senare så funkade det och jag kunde skriva ut mina TRE sidor... =P
Teknikens under...

Nä.. mat, sen fixa det sista här för dagen, slitar ju om 2,5 timme... woohoooo!

Malle - finnes på hemköp!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack snälla för kommentaren =) skönt att känna att det finns fler som känner likadant. ser att du är make up artist och måste bara säga: fan vad kul! skulle också vilja bli det men är väldigt splittrad i mitt val om karriär.

2008-08-04 @ 19:20:07
URL: http://carlssonsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0