Plåtning flyttad... =(

Min plåtning på söndag med Amina har tyvärr blivit flyttad. Vi skulle ha plåtat ute och med tanke på hur vädret har varit så kommer den med största sannorlikhet att flyttas till ett senare tillfälle. Trist, såg fram emot den. Men den kommr ju bli av, vet bara inte ritkigt när. Kommer förmodligen göra nån annan plåtning med samma fotograf, fast med annan modell samma tid nu på söndag. Men är inget klart än.

Plåtningen som jag gjorde i hmm, när var det? Torsdags kanske?, men Mr. A och Miss. R är snart färdig och jag kommer att få bilderna inom några dagar, och självklart lägger jag upp dom här så att ni får se. Ska tydligen ha blivit riktigt bra bilder, Mr. A är helt till sig.. =)



Men, har en, alternativt två nya plåtningar nästa vecka. Med en jättesöt tjej, Miss. A. Kommer att bli sjukt bra. Dessa bilder kommer oxå självklart upp på bloggen så fort dom är redigerade och klara.

Malle - förnyar portfolion en massa...

Kommentarer
Postat av: Niki

jadu.. kanske det! :o vill faktist bli någonting i den stilen

2008-08-14 @ 20:41:34
URL: http://nikuws.blogg.se/
Postat av: K

Hehe, det förstår jag om du gjorde. Jag ville inte slänga bort mina inlägg från min förra blogg bara. Det va inte meningen att den skulle behöva avslutas så hastigt.

2008-08-14 @ 20:47:08
URL: http://pavagigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0