Ok, jag kan inte hålla mig...

Ok, blir en del uppdatering idag i alla fall. Jag är ändå så jäkla övertrött så varför inte.

Igår då, då hade jag och Miss. S lite kräftskiva bara hon och jag för att fira en del grejer som håller på att drivas igenom, mer om det senare. Dessutom är det typ inga utav våra kompisar som tycker om kräftor.

Men men, så efter jobbet så kom Miss. S och mötte upp mig så drog vi hem hit till mig och bara gottade oss med kräftor, baguetter, vin, cider och annat gott. Till efterrätt så hade vi ju dumlekakorna.


Sen så tog jag en dusch och snajdade om lite snabbt, tog bussen ner och drog sedan till Birger Jarl. Var ju deras avslutning för sommaronsdagar. Blev grymt mycket folk och vi träffade på massa roligt folk, och alla kom med kommentaren "ÄR DUUUU LEDIG IDAG??".

Blev en massa snack, catching up, fylla, dans och flum.

Sen blev det dags för hemgång, men då drog jag, Miss. S, Mr. P och Mr. A till MAX och käkade, sen blev det promenad hem.

KOm hem vid 04.20, och Bossen lät mig inte sova förens vid 05.40. Yeeaaaah, jag var D Ö D när klockan ringde kl 9. Värkte i hela kroppen. Men det funkade ju det med... men nu är jag bra mör kan jag lova.




En liten lagom mongolid bild på mig och Miss. S x 2.
Min kamera ville ju som vanligt inte va med... suck!

Ja jävlar... fy satan va jag garva igår. Va längesen jag garva så mycket. Jag skratta så mycket så att jag grät inne på MAX.

På det hela en mycket lyckad utgång, skoj att för en gångs skull få vara "civil" när man är på krogen!

Malle - sviiirar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0