Oh herrejävlar...

Ok, NU kom jag hem. Trodde jag skulle vara klar till 5, men nä. Blev klar för ca 30 min sen. Blev en lååång dag!
Men det gick sjukt bra på möhippan. De tyckte att de var jätteroligt och jag sålde sjukt mycket produkter. Skoj skoj..
Trodde ju att jag skulle vara ledig ikväll, men nää, det fick jag ju inte vara. Så måste jobba, börjar 11 så har typ lite småbråttom att hinna laga mat, rasta bossen ordentligt, byta om och fixa mig. Pjuu, jag behöver verkligen vara ledig!

Fikade med Mr. T innan jag började jobba med.. sjukt trevligt. Är iofs alltid trevligt med Mr. T.

Nä ush, får bli mer uppdatering senare.. Måste börja med mat osv... Suck, att man aldrig slipper stressen!!
JAG VILL HA SEMESTER!

Malle - suck....

Kommentarer
Postat av: Anna

vilka fina bilder på dig i headern!

2008-08-24 @ 11:56:16
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0